W celu zgłoszenia reklamacji / gwarancji proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Dysk WD

  • Należy założyć konto na poniższej stronie producenta, dodać urządzenie na podstawie numeru seryjnego oraz zlecić Wymianę produktów RMA

    https://support.wdc.com/warranty/warrantystatus.aspx?lang=pl

  • Dysk Seagate

  • Należy założyć konto na poniższej stronie producenta oraz zlecić Zwrot towaru (RMA) na podstawie numeru seryjnego

    https://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/

  • Serwer NAS

  • Wypełniony formularz należy wysłać na adres e-mail: serwis@serwery-NAS.pl w tytule wpisując Model / RMA / nr seryjny urządzenia np:

    TS-231P / RMA / Q132349WTW

  • Pozostałe produkty (np Kamera, UPS, inne, … )

  • Wypełniony formularz należy wysłać na adres e-mail: serwis@serwery-NAS.pl w tytule wpisując Model / RMA / nr seryjny urządzenia np:

    IP-26P / RMA / 31231ws!@3