1. Otwórz zgłoszenie serwisowe w QNAP w celu zdalnej naprawy lub potwierdzenia uszkodzenia urządzenia:

METODA 1: Panel sterowania QNAP -> Centrum pomocy -> Helpdesk -> Wniosek o pomoc -> QNAP ID (jak wskazują rysunki powyżej)

METODA 2: Storna producenta QNAP -> Obsługa klienta QNAP -> https://service.qnap.com/pl-pl

2. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia urządzenia należy przesłać wypełniony formularz na adres:

serwis@serwery-NAS.pl

3. Pakowanie urządzenia

Do paczki należy załączyć wypełniony formularz.

Kompletny serwer (jednostka wraz z ramkami na dyski, zasilaczami ale bez dysków) należy bardzo dobrze zapakować. Dyski należy oznaczyć w taki sposób aby po naprawie zamontować je w pierwotnych slotach.

W przypadku jeśli kupiłeś serwer z rozbudową pamięci RAM dodatkowe moduły należy pozostawić u siebie i zamontować ponownie po naprawie urządzenia.

W przypadkach, w których rozbudowa pamięci została wykonana przez wymianę oryginalnej kości należy skontaktować się z naszym serwisem w celu otrzymania odpowiedniej pamięci do realizacji reklamacji lub wysłania urządzenia do serwisu serwery-NAS.pl

4. Wysyłka urządzenia

W odpowiedzi na przesłany formularz otrzymasz nr RMA, który należy nakleić na paczkę w widocznym miejscu na paczce.

Urządzenie należy wysłać na adres jaki otrzymasz wraz z nr RMA.

W przypadku jeśli nie zostanie wskazany inny adres urządzenie należy odesłać na dane:

serwery-NAS.pl Anna Kozal

ul. Grabiszyńska 163 lokal 108-109

53-439 Wrocław

tel: +48509406080