- Otwórz zgłoszenie serwisowe w QNAP w celu zdalnej naprawy lub potwierdzenia uszkodzenia urządzenia:
METODA 1: Panel sterowania QNAP -> Centrum pomocy -> Helpdesk -> Wniosek o pomoc -> QNAP ID (jak wskazują rysunki powyżej)
METODA 2: Storna producenta QNAP -> Obsługa klienta QNAP -> https://service.qnap.com/pl-pl
2. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia urządzenia należy przesłać wypełniony formularz na adres:
serwis@serwery-NAS.pl
3. Pakowanie urządzenia
Do paczki należy załączyć wypełniony formularz.
Kompletny serwer (jednostka wraz z ramkami na dyski, zasilaczami ale bez dysków) należy bardzo dobrze zapakować. Dyski należy oznaczyć w taki sposób aby po naprawie zamontować je w pierwotnych slotach.
W przypadku jeśli kupiłeś serwer z rozbudową pamięci RAM dodatkowe moduły należy pozostawić u siebie i zamontować ponownie po naprawie urządzenia.
W przypadkach, w których rozbudowa pamięci została wykonana przez wymianę oryginalnej kości należy skontaktować się z naszym serwisem w celu otrzymania odpowiedniej pamięci do realizacji reklamacji lub wysłania urządzenia do serwisu serwery-NAS.pl
4. Wysyłka urządzenia
W odpowiedzi na przesłany formularz otrzymasz nr RMA, który należy nakleić na paczkę w widocznym miejscu na paczce.
Urządzenie należy wysłać na adres jaki otrzymasz wraz z nr RMA.
W przypadku jeśli nie zostanie wskazany inny adres urządzenie należy odesłać na dane:
serwery-NAS.pl Anna Kozal
ul. Grabiszyńska 163 lokal 108-109
53-439 Wrocław
tel: +48509406080