W celu rozszerzenia gwarancji QNAP należy przesłać:

  • numer seryjny SN urządzenia
  • adres e-mail do obsługi dodatkowej gwarancji (dotyczy opcji NBD oraz NBD Onsite)
  • adres zainstalowanego serwera QNAP (dotyczy opcji NBD oraz NBD Onsite)
  • informację, jakim rodzajem dodatkowej gwarancji ma być objęty serwer QNAP

Rozdzaje dodatkowej gwarancji:

  • przedłużenie standardowej gwarancji producenta do 5 lat
  • gwarancja NBD – należy określić na ile lat (maksymalnie 5 lat od dnia zakupu)
  • gwarancja NBD Onsite – należy określić na ile lat (maksymalnie 5 lat od dnia zakupu)

Termin wykupu dodatkowej gwarancji:

  • zalecamy podjęcie decyzji na etapie zakupu urządzenia.
  • wykupienie dodatkowej gwrancji jest możliwe do 9 miesięcy od daty zakupu urządzenia.

GWARANCJA NEXT BUSINESS DAY I NEXT BUSINESS DAY ONSITE

Dział wsparcia serwisowego firmy QNAP jest po to,
aby rozwiązać twoje problemy techniczne.

Wsparcie na najwyższym poziomie

Twoje dane są bezcenne, więc każdy problem z dostępem do nich może powodować wymierną stratę. Firma QNAP doskonale to rozumie i wie, że utrzymanie niezawodności środowiska pamięci masowej ma krytyczne znaczenie, dlatego wprowadzamy dodatkowe opcje, takie jak gwarancje Next Business Day oraz Next Business Day Onsite. Nasz wyspecjalizowany zespół serwisu zapewnia pomoc i dba o to, że każdy problem ze sprzętem będzie miał najwyższy priorytet. Oznacza to, że w razie uszkodzenia sprzętu, otrzymasz nową jednostkę. Możesz więc być spokojny wiedząc, że Twoje serwery są zawsze pod opieką inżynierów firmy QNAP.