W celu rozszerzenia gwarancji QNAP należy przesłać:
- numer seryjny SN urządzenia
- adres e-mail do obsługi dodatkowej gwarancji (dotyczy opcji NBD oraz NBD Onsite)
- adres zainstalowanego serwera QNAP (dotyczy opcji NBD oraz NBD Onsite)
- informację, jakim rodzajem dodatkowej gwarancji ma być objęty serwer QNAP
Rozdzaje dodatkowej gwarancji:
- przedłużenie standardowej gwarancji producenta do 5 lat
- gwarancja NBD – należy określić na ile lat (maksymalnie 5 lat od dnia zakupu)
- gwarancja NBD Onsite – należy określić na ile lat (maksymalnie 5 lat od dnia zakupu)
Termin wykupu dodatkowej gwarancji:
- zalecamy podjęcie decyzji na etapie zakupu urządzenia.
- wykupienie dodatkowej gwrancji jest możliwe do 9 miesięcy od daty zakupu urządzenia.
GWARANCJA NEXT BUSINESS DAY I NEXT BUSINESS DAY ONSITE
Dział wsparcia serwisowego firmy QNAP jest po to,
aby rozwiązać twoje problemy techniczne.
Wsparcie na najwyższym poziomie
Twoje dane są bezcenne, więc każdy problem z dostępem do nich może powodować wymierną stratę. Firma QNAP doskonale to rozumie i wie, że utrzymanie niezawodności środowiska pamięci masowej ma krytyczne znaczenie, dlatego wprowadzamy dodatkowe opcje, takie jak gwarancje Next Business Day oraz Next Business Day Onsite. Nasz wyspecjalizowany zespół serwisu zapewnia pomoc i dba o to, że każdy problem ze sprzętem będzie miał najwyższy priorytet. Oznacza to, że w razie uszkodzenia sprzętu, otrzymasz nową jednostkę. Możesz więc być spokojny wiedząc, że Twoje serwery są zawsze pod opieką inżynierów firmy QNAP.